יום שבת, 6 באוקטובר 2012

New Sunnies

 בתחילת השבוע קפצנו לאילת לטיול קצר, בעיקר בשביל לרבוץ על החוף ולחדש כוחות לקראת שנת הלימודים השנייה שלנו באוניברסיטה. אפשר בוודאות להגיד שמבחינת מציאות- הקניות הטובות ביותר היו של משקפי השמש החדשים שלנו, גם בגלל העיצוב והנוחות, אבל בעיקר בגלל המחיר. משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנאה ומארק ג'ייקובס נקנו במחצית מערכם המקורי- מה שמחמם את חשבון הבנק הסטודנטיאלי שלנו!
המשך שבוע מופלא לכולם:)

Earlier this week, we visited Eilat- mainly for laying at the beach and restoring our strength for the upcoming school year. We can definitely say that out best buys over there were our new sunnies, because of the designs, the comfort and of course the great price: D&G and Marc Jacobs half price (which warms our student bank accounts!)
Have a great week:)







 מריה לובשת: גופייה- H&M, בלייזר- ZARA, ג'ינס- גפן, סניקרס- אולסטאר, שעון- Asos, צמידים- נקנו ב- eBay, משפקי שמש- Marc by Marc Jacobs.



Maria is wearing: Tank- H&M, Blazer- ZARA, Cutoff's- Gefen, Sneakers- Converse, Watch- Asos, Bracelets- recently bought on eBay, Sunnies- Marc by Marc Jacobs.











דינה לובשת: חולצת ג'ינס- תמנון, גינ'ס- Mango, נעלי בובה- ZARA, משקפי שמש- D&G, שרשת- נקנתה בחו"ל, שעון- Seiko.


Dina is wearing: Denim shirt- Tamnoon, Jeans- Mango, Flats- ZARA, Sunnies- D&G, Neckless- Bought abroad, Watch- Seiko.


4 תגובות:

  1. אתן נראות מקסים!
    מגניב שמצאת חולצת ג'ינס בתמנון, אפילו לא חשבתי לבדוק שם כשחפשתי את שלי...

    השבמחק
  2. תודה רבה:)
    כן יש שם ממש מציאות במחירים מצחיקים!

    השבמחק
  3. השילוב של ג'ינס עם ג'ינס הוא אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות עכשיו. אני עדיין עם ג'ינס קצר (כי חם לי ארוך גם בפלג גוף עליון וגם בפלג גוף תחתון) אבל יפה לך מאוד!

    השבמחק
  4. חשבתי שרק לי יש תחביב לחפש מציאות בתמנון

    השבמחק

!Here you can leave your comments,we would love to read it